Rysunki Andrzeja Mleczki na butelkach Żołądkowej de Luxe
Do sklepów trafiła limitowana edycja Żołądkowej de Luxe (Stock Polska). Na butelkach widnieje 5 rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki.
Andrzej Mleczko od lat przekazuje w swoich satyrycznych pracach treści nie tylko pełne humoru, ale też takie, z którymi identyfikują się Polacy. Tym razem jego charakterystyczne rysunki ozdobiły etykiety limitowanej edycji Żołądkowej de Luxe. Pięć różnych ilustracji w humorystyczny sposób przedstawia sytuacje, które dotyczą obyczajów picia wódki.
Ilustracje mają charakter humorystyczny i kontekstowo nawiązują do samej marki.
Sprzedaż limitowanej edycji będzie wspierana publikacjami w czołowej prasie branżowej oraz na kanałach social media marki.
Za działania PR Żołądkowej de Luxe odpowiada agencja Publicis Consultants, za obsługę strategiczną i kreację – Havas Engage Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Rysunki Andrzeja Mleczki na butelkach Żołądkowej de Luxe
Serio? Spójrz na to od innej strony, gdzie takie humorystyczne rysunki mają racje bytu, chyba tylko na ostatniej stronie codziennej prasy.
Szanuję Pana Andrzeja jako artystę i wydaje mi się, że to dobry transfer artysta=marka, z obopólną korzyścią , bez podśmiech*jek.
Na pewno lepszy niż jak miało miejsce wcześniej współpraca z Łaciatą czy DHLem