Provident Polska bez dyrektora rozwoju marki
Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych w spółce pożyczkowej Provident Polska, odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają poszukiwania jego następcy.
- Potwierdzam, że Andrzej Zackiewicz rozstał się z firmą z końcem listopada. Obecnie trwa rekrutacja na jego stanowisko - mówi Wirtualnemedia.pl Karolina Łuczak, rzeczniczka prasowa Provident Polska.
Departament rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych nadzoruje teraz Izabela Kochańska.
To kolejna zmian w obszarze marketingu Providenta. Firma ogłosiła w tym tygodniu, że Artur Zabielski został jej dyrektorem marketingu i obecnie nadzoruje departamenty: rozwoju produktu i customer intelligence. Zastąpił Katarzynę Szerling, która odeszła z firmy. Dotychczas Zabielski pełnił funkcję szefa marketingu oraz zajmował stanowisko szefa departamentu produktów i rozwoju.
Andrzej Zackiewicz w Provident Polska pracował od 2015 r. Wcześniej był szefem e-commerce sieci kablowej Multimedia Polska oraz szefem komunikacji marketingowej i badań w Vanquis Banku. W przeszłości pracował też m.in. Citibanku, Credo Advertising czy Nestle.
Dołącz do dyskusji: Provident Polska bez dyrektora rozwoju marki