Aniela Hejnowska przechodzi z Groupona na dyrektora marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft
Aniela Hejnowska została członkiem zarządu polskiego oddziału Microsoft oraz dyrektorem odpowiedzialnym za marketing i operacje. Będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych celów biznesowych firmy w Polsce oraz działania marketingowe.
Przez ostatnie 3 lata Aniela Hejnowska pracowała w Grouponie zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Hejnowska rozpoczęła swoją karierę zawodową w 2005 r. jako retention specialist w Tele2. Po dwóch latach awansowała na stanowisko sales and retention manager. W 2008 r., po przejęciu przez Netia SA, odpowiadała za program reorganizacji i od 2009 r. zajmowała stanowiska dyrektora zarządzającego rynkami SOHO/SME oraz Home. Była odpowiedzialna nie tylko za działania na rzecz rozwoju biznesu, lecz także za szereg inicjatyw związanych z różnorodnością miejsca pracy i pozycją kobiet w biznesie.
Aniela Hejnowska jest również przedsiębiorcą i za tę aktywność została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.
Nowa szefowa marketingu w Microsoft Polska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, Grenoble Graduate School of Business we Francji oraz The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.
- Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata - przyznaje w komunikacie Aniela Hejnowska. - Cieszę się, że będę ich częścią i wspólnie z moimi kolegami i koleżankami będziemy nadawać rytm tym zmianom na naszym rynku. Jestem przekonana, że moja pasja do technologii pozwoli czerpać ogrom satysfakcji z pracy w tak dynamicznym środowisku. Wierzę, że wspólnie z zespołem będziemy osiągać ponadprzeciętne wyniki, realizować wyjątkowe projekty i uczyć się od siebie nawzajem. W Microsoft mamy szansę kształtować cyfrowy krajobraz zmian - ocenia Hejnowska.
W zakończonym 31 marca 2019 r. kwartale Microsoft zanotował zysk netto w wysokości 8,81 mld dol. w porównaniu do 7,42 mld dol. zysku dwanaście miesięcy wcześniej (wzrost o 19 proc.). W omawianym okresie wyraźnie zwiększył się także przychód koncernu z Redmond - o 14 proc., z 26,82 do 30,57 mld dol.
Dołącz do dyskusji: Aniela Hejnowska przechodzi z Groupona na dyrektora marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft