SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine

Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej kremów Yoskine. Twarzą akcji obejmującej telewizję, prasę i internet jest piosenkarka Anna Maria Jopek.

Kampania reklamowa nowej serii kremów Yoskine '30+', '40+' i '50+' przeciwdziałających starzeniu się skóry podkreśla, że dopasowują się one do indywidualnych potrzeb cery, mają nowatorskie konsystencje i są dostępne również w wersji podróżnej.

Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat o mieszkających w miastach oraz mających wykształcenie średnie lub wyższe i dochody powyżej średniej krajowej.

annamariajopek

Akcja - zaplanowana do maja - obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVP Info, TVN 24, TVN Style), prasę (lifestylowe magazyny kobiece), internet (konkurs i bannery w serwisie Wizaż.pl) i działania PR (advertoriale). Nazwę i kreację dla nowej linii Yoskine przygotowała agencja Cztery Czwarte, natomiast koncepcją marki, strategią jej pozycjonowania i komunikacji oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl