Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)
Z udziałem Anny Przybylskiej i jej partnera życiowego Jarosława Bieniuka rozpoczęła się kampania promująca mięso z kurczaka. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowała agencja Brandcomm.
Celem kampanii z udziałem Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka jest promowanie wśród Polaków wartości kulinarnej mięsa z kurczaka i jego przetworów. Przekaz akcji jest utrzymany w ciepłej, familijnej stylistyce.
Kampania - prowadzona pod hasłem „Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!” - stanowi element programu „Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób”. Jesienią ub.r. w ramach takich działań promowane było mięso z gęsi (szczegóły tej akcji).
Obecna kampania od 12 września obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich, product placement w serialu „Klan”), prasę (czasopisma lifestyle’owe) i internet. Budżet akcji wynosi 3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)