SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)

Z udziałem Anny Przybylskiej i jej partnera życiowego Jarosława Bieniuka rozpoczęła się kampania promująca mięso z kurczaka. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowała agencja Brandcomm.

Celem kampanii z udziałem Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka jest promowanie wśród Polaków wartości kulinarnej mięsa z kurczaka i jego przetworów. Przekaz akcji jest utrzymany w ciepłej, familijnej stylistyce.

Kampania - prowadzona pod hasłem „Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!” - stanowi element programu „Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób”. Jesienią ub.r. w ramach takich działań promowane było mięso z gęsi (szczegóły tej akcji).



Obecna kampania od 12 września obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich, product placement w serialu „Klan”), prasę (czasopisma lifestyle’owe) i internet. Budżet akcji wynosi 3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przerażony
Czy serialowa gwiazdkai były piłkarz wiedzą, co promują? Mięso kurczaków karmionych różnymi wynalazkami powoduje przecież, że zbyt małe dziewczynki mają pierwszą miesiączkę, a chłopcy zapuszczają wąsy w podstawówce. Mądrzy rodzice kupują tylko wiejskie kury.
odpowiedź
User
radekmac
Kurczak wyszedł ale jutro wróci, żebyście mogli znów go zabić, wypatroszyć, ugotować i zjeść. Jakie to słodke! Jakie milusie! Prawie, jak uśmiechnięta świnka na szyldzie masarni.
odpowiedź
User
el-ka
to w końcu mąż czy partner życiowy
odpowiedź