Antymateria zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji marki
Mamastudio odpowiada za kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji marki rowerowej Antymateria.
Zadaniem Mamastudio było stworzenie spójnego świata marki Antymateria. Zdecydowano również o skróceniu używanej marki handlowej Antymateria do pierwszego członu - ANTY.
Pierwsza litera nazwy marki w logotypie buduje skojarzenie z ruchem. Nawiązuje też do możliwości przemieszczania się na swoich zasadach, na spersonalizowanym i współtworzonym z marką rowerem.
Logotyp w wersji herbowej nawiązuje do rzemieślniczego charakteru marki, który wpisany jest w jej DNA. W przygotowaniu strategii pomogły zrealizowane wcześniej badania rynku i analiza działania konkurencji.
- Mamastudio pokazało, że dobrze rozumie wyzwanie, a kluczowe dla mnie było też to, że ludzie tam pracujący zachwycili się ideą lekkich, wygodnych, dostosowanych do indywidualnych wymagań rowerów” – mówi Janusz Żebrowski, kierujący spółką Antymateria.
- To dla nas ciekawy case rebrandingowy. Nowa identyfikacja koreluje za zmianami, które nastąpiły w marce przez ostatnie lata. Spowodowane były one oczekiwaniami klientów oraz rynku, na które Antymateria doskonale odpowiada. Z marki specjalizującej się w produkcji lekkich, miejskich rowerów rozwinęli swoje portfolio produktowe o rowery gravel i przełajowe. Stali się specjalistą w produkcji wysokiej jakości rowerów na zamówienie – komentuje Piotr Ręczajski, współwłaściciel i dyrektor strategiczny Mamastudio.
Antymateria to firma rowerowa założona w 2014 roku. Spółka posiada dwa sklepy w Warszawie i jeden we Wrocławiu oraz sklep internetowy. Jej założycielem i właścicielem jest Janusz Żebrowski, wcześniej współzałożyciel agencji K2.
Dołącz do dyskusji: Antymateria zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji marki