Appetita sponsorem „MasterChef Junior” w TVN
Marka przypraw Appetita, produkowanych przez spółkę Colian, będzie sponsorem nowego programu w TVN „MasterChef Junior”. Jej produkty będą też lokowane w tym show.
Pierwsza edycja kulinarnego show „MasterChef Junior” rozpocznie się na antenie TVN 21 lutego. Program nadawany będzie w niedziele o godz. 20. O tytuł MasterChefa rywalizować będą dzieci między 8. a 13. rokiem życia, a ich zmagania oceniać będą jako jurorzy Michael Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler.
Marka Appetita będzie sponsorem show i będzie w nim lokować swoje zioła i przyprawy. Z produktów tych uczestnicy programu będą korzystać przez cały czas jego trwania - począwszy od precastingów, aż po finałowe odcinki. W ramach promocji pojawią się billboardy sponsorskie, a działania wsparte będą kampanią online. Za sponsoring odpowiedzialny jest dział marketingu dywizji kulinarno-napojowej spółki Colian.
W wiosennej i jesiennej ramówce marka Appetita będzie lokować swoje produkty również w innych znanych formatach telewizyjnych. Na obecnym etapie nie podaje jednak konkretów na ten temat.
W jesiennej ramówce marka Appetita była lokowana m.in. w kulinarnym programie Anny Starmach w TVN Style oraz w „MasterChefie” w TVN.
Dołącz do dyskusji: Appetita sponsorem „MasterChef Junior” w TVN