Asap Care 24 sprzedała część udziałów funduszowi Zernike Meta-Ventures, chce podwoić zatrudnienie
Fundusz Zernike Meta-Ventures kupił mniejszościowy pakiet udziałów agencji Asap Care 24 zajmującej się moderacją w internecie. Agencja zamierza pozyskać więcej klientów międzynarodowych i podwoić zatrudnienie. Większościowymi udziałowcami pozostają jej założyciele: Daniel Grzesiuk, Dominik Siadak i Jacek Redźko.
Przy kupnie udziałów Asap Care 24 funduszowi Zernike Meta-Ventures doradzał Excalibur Capital, a inwestycja została pokryta częściowo ze środków pochodzących ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Nie podano, jaką konkretnie część udziałów Asap Care 24 przejął Zernike Meta-Ventures ani ile za nie zapłacił.
- Asap Care 24 łączy kompetencje ludzkie ze wsparciem technologii, co jest kluczowe ze względu na strategię funduszu, która zakłada inwestycje w innowacyjne spółki, rozwijające lub wykorzystujące nowe technologie. To, co nas przekonało do inwestycji, to rozległe i wyjątkowe doświadczenie zespołu Asap Care 24 w swojej dziedzinie, brak bezpośredniej konkurencji, wykorzystanie atutu specjalizacji, a także świadomość coraz większej roli obsługi Klienta w cyfrowych kanałach komunikacji - uzasadnia Bartosz Składzień, manager inwestycyjny w Zernike Meta-Ventures.
Asap Care 24 chce nowych klientów i dwa razy więcej pracowników
Agencja Asap Care 24 działa od roku, specjalizuje się w moderacji w internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych. Obecnie obsługuje ponad 50 marek, m.in. należące do firm Media Markt, Vivus, Develey i Sanofi Aventis. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi, uzupełniając ich kompetencje o profesjonalną moderację. Zapewnia obsługę przez 7 dni w tygodniu - przez całą dobę lub w godz. 8-23.
Firmą założyli Daniel Grzesiuk, Dominik Siadak i Jacek Redźko. Nadal będą jej większościowymi udziałowcami.
Środki od inwestora Asap Care 24 zamierza przeznaczyć na rozwój, m.in. pozyskanie nowych klientów międzynarodowych. Agencja chce przenieść się do nowego biura oraz rozbudować zespół moderacyjny i działu new businessowym. Obecnie w firmie pracuje ponad 20 osób, spółka planuje wzrost zatrudnienia co najmniej o 100 proc.
- Naszym celem jest stać się agencją moderacji pierwszego wyboru dla wszystkich Klientów z rynków europejskich, poszukujących wyspecjalizowanego partnera, który będzie odpowiadał za komunikację z ich konsumentami i klientami. Mamy pełne kompetencje i gotową strukturę zespołu do wdrażania kompleksowych rozwiązań w zakresie moderacji cyfrowych kanałów komunikacji - od social media, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, aż po obsługę chatów, czy wsparcie w moderacji konkursów lub akcji konsumenckich - wylicza Jacek Redźko, partner zarządzający Asap Care 24 odpowiedzialny za new business.
- Dbamy, aby dynamiczny rozwój szedł w parze z utrzymaniem najwyższych standardów jakości - już teraz obsługujemy tak wymagające branże jak bankowość, ubezpieczenia czy retail. Wiemy jak kluczowy dla powodzenia biznesu naszych klientów jest jakościowy customer care, niezależnie od kanału w jakim się komunikują z odbiorcami - zapewnia.
Asap Care 24 nie podaje swoich wyników finansowych.
Dołącz do dyskusji: Asap Care 24 sprzedała część udziałów funduszowi Zernike Meta-Ventures, chce podwoić zatrudnienie