Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet
Tele 5 od stycznia 2014 roku nie będzie już obsługiwane przez brokera Atmedia. Za sprzedaż i planowanie czasu reklamowego w stacji odpowiadać będzie firma IDMnet, wchodząca w skład Grupy ZPR.
- To decyzja czysto biznesowa - mówi Dominika Rejmer, PR manager w Polcast Television, nadawcy Tele 5. Stacja ta w ofercie Atmediów była od stycznia 2008 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Tele 5 w grupie 16-49 w listopadzie br. wyniósł 0,18 proc. (dowiedz się więcej).
Tym samym IDMnet, dotąd zajmujący się sprzedażą reklam w internecie, rozpocznie działalność jako broker telewizyjny. W styczniu 2014 roku zacznie bowiem sprzedawać reklamy nie tylko w Tele 5, lecz także w naziemnych kanałach Eska TV i Polo TV (do końca roku również obsługują je Atmedia), a wiosną do jego oferty dołączy nowa stacja naziemna Fokus TV (więcej na ten temat).
Jak już informowaliśmy, z końcem roku na rzecz TVN Media Atmedia stracą kanały FOX International Channels Poland i Sony Pictures Television (AXN), a na rzecz Polsat Media - stacje Kino Polska TV i Universal Networks International.
Drugi z kanałów Polcastu emitujących reklamy, czyli Polonia 1, nadal będzie obsługiwany przez wewnętrznego brokera nadawcy, czyli Media 5.
Dołącz do dyskusji: Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet
A burakowi elo! z powyższego postu życzę burackich świąt, w burackim towarzystwie i równie burackiej przyszłości.