SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Audioteka w nowej odsłonie

Od początku lipca br. dostępna jest nowa odsłona strony internetowej Audioteki z odświeżonym intererfejsem. Serwis mocniej stawia również na swoje superprodukcje i audioseriale.

Produkcje z udziałem znakomitych polskich aktorów i lektorów od dawna są znakiem rozpoznawczym Audioteki. Powstają zarówno na podstawie książkowych bestsellerów, jak i oryginalnych scenariuszy. Teraz superprodukcje i audioseriale są też lepiej wyeksponowane na stronie internetowej.

– Jeśli chcemy przebić “sufit” i sprawić, że po audiobooki będą sięgać – podobnie jak serie Netflixa, Maxa lub Prime – miliony Polaków, potrzebujemy zjednać ich sobie porywającymi produkcjami, w których usłyszeć można nawet ponad 100 głosów, wzbogaconych efektami dźwiękowymi. Dziś nasze główne rozważania dotyczą tego, jak polski rynek audiobooków przenieść z wartości pół miliona słuchaczy na poziom kilku milionów. Na rynkach rozwiniętych powyżej 10 proc. populacji ma aktywne subskrypcje audiobookowe, a nawet 50 proc. populacji internautów deklaruje odsłuch podcastów. Przed nami długa droga w Polsce, ale naszą autorską strategią chcemy dać impuls całemu rynkowi. Audiobooki na wiele głosów są wciągające i przystępne, nie tylko dla fanów książek – komentuje Michał Brański, CEO Audioteka Group.  

Nowa odsłona strony internetowej Audioteki

Odświeżony, rozbudowany interfejs strony głównej Audioteki pozwala w wygodny sposób poruszać się między katalogowymi nowościami i bestsellerami. Nowa odsłona strony umożliwia także eksplorowanie treści dostępnych w ramach subskrypcji Audioteka Klub, na co do tej pory pozwalała wyłącznie aplikacja mobilna. Od teraz można znaleźć tam pełen katalog Audioteki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Istotną zmianą jest też wprowadzenie odtwarzacza, dzięki któremu użytkownicy mogą słuchać wybranej przez siebie produkcji z poziomu przeglądarki, a po jej wstrzymaniu kontynuować odtwarzanie w aplikacji mobilnej.

- Za nami intensywne miesiące pracy. Nowa odsłona serwisu Audioteki to przede wszystkim staranna odpowiedź na pytania i prośby naszych użytkowników, którzy stale motywują nas do podnoszenia poziomu naszych produktów - mówi Zofia Szustak, head of audio product w Audiotece.

Dołącz do dyskusji: Audioteka w nowej odsłonie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PK
WP już zaczyna psuć. Po przejęciu nie można kupić książki przez aplikację, tylko przez stronę, bo im szkoda kasy na prowizje. Janusze biznesu zrobią z audioteki to co potrafią najlepiej, czyli popsują.
2 1
odpowiedź
User
słuchacz
WP zniszczy co jeszcze zostało z Audioteki tylko po to, żeby wykazać wzrost wartości księgowej. Inna sprawa, że Audioteka zaczynała schodzić na psy już wcześniej. Np. może i teraz nie da się kupić nic na własność przez aplikację, ale w "nowej" aplikacji i tak nigdy nie dało się tego zrobić. Otóż Audioteka wpadła na "genialny" pomysł, że wszystki książki "kupowane" przez aplikację będą obarczone DRM-em (czyli żadna tam "własnść") a te przez stronę już nie. Te "kupione" w aplikacji mogły być s)uchane tylko w aplikacji, a te przez stronę na czym chcesz. A cena ta sama.
0 0
odpowiedź
User
rmusialek@gmail.com
Do 5 09 2024 audioteka na iPad działała teraz nie mogę ją zainstlować czy mam kupić nowego iPad bo aplikacja nie instaluje się subskrypcje mam opłaconą dajcie znać
0 0
odpowiedź