Audioteka w nowej odsłonie
Od początku lipca br. dostępna jest nowa odsłona strony internetowej Audioteki z odświeżonym intererfejsem. Serwis mocniej stawia również na swoje superprodukcje i audioseriale.
Produkcje z udziałem znakomitych polskich aktorów i lektorów od dawna są znakiem rozpoznawczym Audioteki. Powstają zarówno na podstawie książkowych bestsellerów, jak i oryginalnych scenariuszy. Teraz superprodukcje i audioseriale są też lepiej wyeksponowane na stronie internetowej.
– Jeśli chcemy przebić “sufit” i sprawić, że po audiobooki będą sięgać – podobnie jak serie Netflixa, Maxa lub Prime – miliony Polaków, potrzebujemy zjednać ich sobie porywającymi produkcjami, w których usłyszeć można nawet ponad 100 głosów, wzbogaconych efektami dźwiękowymi. Dziś nasze główne rozważania dotyczą tego, jak polski rynek audiobooków przenieść z wartości pół miliona słuchaczy na poziom kilku milionów. Na rynkach rozwiniętych powyżej 10 proc. populacji ma aktywne subskrypcje audiobookowe, a nawet 50 proc. populacji internautów deklaruje odsłuch podcastów. Przed nami długa droga w Polsce, ale naszą autorską strategią chcemy dać impuls całemu rynkowi. Audiobooki na wiele głosów są wciągające i przystępne, nie tylko dla fanów książek – komentuje Michał Brański, CEO Audioteka Group.
Nowa odsłona strony internetowej Audioteki
Odświeżony, rozbudowany interfejs strony głównej Audioteki pozwala w wygodny sposób poruszać się między katalogowymi nowościami i bestsellerami. Nowa odsłona strony umożliwia także eksplorowanie treści dostępnych w ramach subskrypcji Audioteka Klub, na co do tej pory pozwalała wyłącznie aplikacja mobilna. Od teraz można znaleźć tam pełen katalog Audioteki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Istotną zmianą jest też wprowadzenie odtwarzacza, dzięki któremu użytkownicy mogą słuchać wybranej przez siebie produkcji z poziomu przeglądarki, a po jej wstrzymaniu kontynuować odtwarzanie w aplikacji mobilnej.
- Za nami intensywne miesiące pracy. Nowa odsłona serwisu Audioteki to przede wszystkim staranna odpowiedź na pytania i prośby naszych użytkowników, którzy stale motywują nas do podnoszenia poziomu naszych produktów - mówi Zofia Szustak, head of audio product w Audiotece.
Dołącz do dyskusji: Audioteka w nowej odsłonie