Audioteka z nową identyfikacją dźwiękową
Platforma z audiobookami Audioteka zyskała nową identyfikację dźwiękową. Przygotowała ją wspólnie z agencją MassiveMusic.
- Dostrzegamy globalny trend wśród marek, które coraz częściej definiują się w muzyce lub krótkim dźwiękowym logo. Audioteka, to historie opowiedziane dźwiękiem, teraz dopinamy ostatni brandingowy guzik i dźwiękiem opowiadamy również o Audiotece - mówi Arkadiusz Seidler, prezes Audioteki (pełni tę funkcję od września br.).
Nowa identyfikacja dźwiękowa ma podkreślać, że Audioteka jest inteligentna, pozytywna, atrakcyjna, odważna i otwarta na nowości.
Przygotowano mnemonik, utwór marki (z ang. brand theme), jego alternatywne brzmienia do audycji adresowanych do dzieci i młodzieży, a ponadto oprawa podcastów, słuchowisk i tych największych dzieł audio - superprodukcji. Dodatkowo mnemonik jest stworzony w dwóch wersjach - z voice over i bez.
Dżingiel będzie każdorazowo czytany przez głównego aktora danego audiobooka. W wersji z voice over wypowiadane jest hasło główne platformy: „Dobrze opowiedziane historie”.
Identyfikację przygotowano wspólnie z kreatywną agencją muzyczną MassiveMusic. - Cały proces przypominał pracę w wytwórni muzycznej połączoną z pracą w marketingu marki: tworzyliśmy soundtrack brandu, analizowaliśmy osobowość brandu i jak używa muzyki, a także jak robi to jego konkurencja. Wsłuchawszy się w markę, w kolejnym kroku stworzyliśmy paletę brzmień, które posłużyły do stworzenia nowej kompozycji muzycznej, zaprezentowania szeregu dźwięków i nowego brzemienia - opisuje Michał Krajewski, executive creative director w MassiveMusic Warsaw.
W ub.r. Audioteka osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 18,1 proc. do 79,98 mln zł i zysku netto z 5,07 do 6,96 mln zł. Liczba pracowników firmy zwiększyła się o 12. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/audioteka-audiobooki-ile-zarabia-wyniki-finansowe-2020
Dołącz do dyskusji: Audioteka z nową identyfikacją dźwiękową