Aukcja nieruchomości: Ty decydujesz, za ile kupujesz
W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa pierwszej w Polsce aukcji nieruchomości na żywo. Przekaz pod hasłem "Ty decydujesz, za ile kupujesz" promuje wydarzenie zaplanowane na 22 listopada.
Kampania reklamowa aukcji nieruchomości podkreśla, że podczas niej będzie można kupić domy i mieszkania w Warszawie i okolicach, licytując od cen niższych nawet o 40 proc. od oferowanych na rynku. Wydarzenie zaplanowane na 22 listopada w stołecznym hotelu Sheraton to pierwsza w Polsce licytacja nieruchomości na żywo. Przedsięwzięcie organizują firma Colliers International oraz domy aukcyjne Rick Levin & Associates i DESA Unicum.
Kampania reklamowa tej aukcji od 2 listopada jest prowadzona w radiu (m.in. Radio PIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza dodatek Dom, Rzeczpospolita - dodatek Nieruchomości), internecie (m.in. nieruchomości-online.pl, dom.gratka.pl, gazeta.pl, oferty.net, otodom.pl, domiporta.pl) oraz w ramach akcji fieldowych. Kreację i strategię tych działań przygotowała agencja Great Open House, która zajmuje się również organizację techniczną samego wydarzenia, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Aukcja nieruchomości: Ty decydujesz, za ile kupujesz