Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"
Izabela Andrzejak i Grzegorz Tarnowski awansowali na stanowiska key account managereów w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). Andrzejak odpowiadać będzie za domy mediowe, a Tarnowski za klientów B2B.
Izabela Andrzejak związana jest z "Pulsem Biznesu" od 11 lat. Pracę w wydawnictwie zaczęła od działu telemarketingu. W dziale sprzedaży reklamy pracuje od 2005 roku, ostatnio odpowiadała za koordynację współpracy między redakcją i działem sprzedaży reklamy.
Grzegorz Tarnowski pracuje w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu" od 4 lat (wcześniej związany był m.in. z Millward Brown SMG/KRC). Ostatnio zajmował stanowisko specjalisty ds. reklamy, zajmował się głównie klientami bezpośrednimi i odpowiadał za dodatki branżowe.
Dołącz do dyskusji: Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"