Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy
Axel Springer Polska od 1 października br. połączy struktury regionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Biura Reklamy Magazynów. Połączone oddziały będą odpowiadać za sprzedaż reklamową w regionach wszystkich produktów spółki: gazet codziennych, magazynów i serwisów internetowych.
- Stawiamy na synergię działań sprzedażowych w regionach. To kolejny krok po uruchomieniu sprzedaży nowych pakietów dziennikowo-magazynowych typu Press Power, który pozwoli nam działać efektywniej oraz zwiększyć nasz udział w rynku - mówi Jerzy Karwelis, chief marketing officer w Axel Springer Polska.
Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek, dotychczasowy dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej Biura Reklamy Prasy Codziennej, natomiast Beata Kowalczyk, odpowiedzialna do tej pory za sprzedaż regionalną w magazynach, została szefem oddziału warszawskiego biura (na tym stanowisku był dotychczas wakat).
Axel Springer Polska posiada obecnie dziesięć regionalnych biur reklamy. Znajdują się one w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze.
Dołącz do dyskusji: Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy