1,05 mln widzów „Azji Express 3”, TVN liderem w 16-49
Trzeci sezon „Azji Express” po trzech tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 1,05 mln widzów. TVN w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w grupie 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Azji Express 3” w TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 4 marca 2023 roku. Średnia widownia produkcji do 18 marca wyniosła 1,05 mln osób. Przełożyło się to na 8,04 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,64 proc. w grupie 16-49 oraz 12,21 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 1,14 mln widzów.
Dla porównania, pokazany wiosną ub.r. w tym samym paśmie program „Mask singer” po trzech pierwszych odcinkach gromadził w TVN 1,25 mln osób (9,17 proc udziału w 4+ i 12,45 proc. w 16-49). Produkcja straciła 200 tys. widzów.
Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków „Azji Express 3” czyli w sobotnim paśmie między 20.02 a 21.34 ma 7,53 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 11,95 proc. udziału jest liderem. Stacja pierwsze miejsce zajmuje także w grupie 20-54 (11,50 proc.).
Uczestnikami „Azja Express 3” jest osiem duetów: Czesław i Dorota Mozil, Katarzyna i Andrzej Gąsienicowie (z Googlebox), Krystian Pesta z Oliwią Pesta (siostrą), Reni Jusis i Remigiusz Dorawa (przyjaciel), Adam Zdrójkowski z Dariuszem Zdrójkowskim (tatą), Paulina Krupińska i Izabela Połeć (przyjaciółka), Wojciech Łozowski z Bartoszem Kochankiem (kolega,dj BRK) oraz Angelika i Łukasz Trochonowicz (Andziaks i Luka - youtuberzy).
Gospodynią show jest Daria Ładocha. Zdjęcia do programu realizowane były we wrześniu i październiku 2022 roku w kolejno: Turcji, Gruzji i Uzbekistanie.
O czym jest program „Azja Express”?
„Azja Express” to polska wersja formatu „Peking Express”. Reality-show zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie), nie mogą płacić za transport i nocleg. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.
TVN pierwszą edycję „Azji Express” pokazał jesienią 2016 roku, a jesienią 2017 roku oglądać można było drugą. Z kolei jesienią 2018 roku i wiosną 2020 roku stacja nadawała analogiczny program pod nazwą „Ameryka Express”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,05 mln widzów „Azji Express 3”, TVN liderem w 16-49