Bank Gospodarstwa Krajowego znów wybiera agencję reklamową
Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił ponownie przetarg na obsługę reklamową w w latach 2024-2026. Poprzedni unieważniono.
Nowy przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla banku oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych, o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym. Wybrana w nim firma zajmie się też współpracą z agencją eventową oraz świadczeniem kompleksowej obsługi ATL (reklama kierowana do szerokiej grupy docelowej, np. reklama w telewizji, outdoor), BTL (reklama kierowana do klienta zindywidualizowanego) oraz digital (marketing internetowy).
Postępowanie podzielono na 2 części. Pierwsza obejmuje obsługę działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii działań marketingowych dla kampanii produktowej dotyczącej unijnych pożyczek regionalnych na efektywność energetyczną. Druga dotyczy obsługi działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024-2026, w tym przygotowania koncepcji kreatywnej i strategii działań komunikacyjnych kampanii online #CyberAkademia BGK".
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
BGK w każdej części zamówienia, zawrze umowę ramową tylko z jedną agencją. I chociaż jedna agencja może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia, to zwyciężyć może tylko w jednej z nich.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 maja.
BGK w połowie marca unieważnił przetarg na obsługę reklamową jeszcze przed ostatecznym terminem składania ofert. Wyjaśniono wówczas, że wszczynając postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego założył, że efektywny będzie wybór jednej agencji do obsługi działań promocyjnych, w tym najważniejszego projektu jakim jest 100-lecie banku. W trakcie jego trwania zdecydował, że bardziej efektywne a zarazem konkurencyjne jest wybranie co najmniej dwóch różnych agencji, gdyż liczba działań, które planuje realizować w ramach umowy, często w nakładających się odcinkach czasowych może rodzić ryzyko poważnych trudności organizacyjnych, jak i terminowego wywiązywania się ze zleceń zgłaszanych przez bank po stronie agencji.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego znów wybiera agencję reklamową