Bank Gospodarstwa Krajowego z nową identyfikacją wizualną od Dragon Rouge
Z początkiem br. Bank Gospodarstwa Krajowego zmienił identyfikację wizualną na odzwierciedlającą jego nowe pozycjonowanie. Identyfikację pod hasłem „Przyszłość zaczyna się dziś” zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
Zmiana wizerunku Banku Gospodarstwa Krajowego wynika z tego, że w połowie 2013 roku zmieniła się rola BGK: stał się instytucją odpowiedzialną za aktywne wspieranie długoterminowego rozwoju polskiej gospodarki. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać to pozycjonowanie.
Identyfikacja nawiązuje do stosowanego dotychczas motywu sygnetu. Pojawiły się w niej też nowe elementy: mniejszy czerwony kwadrat (mający symbolizować impuls, dzięki któremu projekty finansowane przez bank mogą nabrać rozpędu) oraz większy, otwarty czworokąt (reprezentujący efekt inwestycji). Przeważają barwy czerwona, biała i srebrna, zdjęcia przedstawiające inwestycje oraz hasło: „Przyszłość zaczyna się dziś”.
Zmiana - wdrożona z początkiem br. - została poprzedzona badaniem wizerunku banku wśród jego interesariuszy, analizą strategiczną kontekstu rynkowego w Polsce i za granicą oraz analizą dotychczasowych zmian wizerunku marki.
Nową identyfikację zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego z nową identyfikacją wizualną od Dragon Rouge
https://www.youtube.com/watch?v=GNsLvsETtc4&list=UUvMR32wTpA9R6ci0n9weMdA&index=14