Bank Millenium nagrał reklamę z Radkiem Kotarskim na zamku w Pszczynie
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Banku Millennium, która promuje Pożyczkę Gotówkową. Jej akcja rozgrywa się we wnętrzach zamku w Pszczynie. Działania przygotowały Change Serviceplan, Film Reaktor i Starcom.
W spocie reklamowym Radek Kotarski, ambasador Banku Millennium, opowiada o największych w Europie lustrach będących jedną z atrakcji zamku w Pszczynie. Takie lustra powiększają optycznie pomieszczenia, tak jak pożyczka powiększa nasze możliwości finansowe - głosi reklama.
W poprzedniej dużej kampanii Banku Millennium promowano fuzję operacyjną z przejętym eurobankiem, a w reklamach wspólnie z Radosławem Kotarskim wystąpił Piotr Adamczyk promujący poprzednio ten drugi bank.
Działania reklamujące Bank Millennium obejmują m.in. telewizję i internet. Kreację kampanii w telewizji przygotowała agencja Change Serviceplan, kreację do internetu – Liquid Thread, a za planowanie i zakup mediów oraz działania w internecie - dom mediowy Starcom, który z początkiem br. po wygranym przetargu przejął obsługę banku w tym zakresie od agencji Initiative.
#
Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Bank Millennium zanotowała wzrost wyniku z odsetek o 33,1 proc. do 2,5 mld zł, wyniku z prowizji o 5,8 proc. do 699,1 mln zł oraz spadek zysku o 26,3 proc. do 560,7 mln zł. Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Bank Millenium nagrał reklamę z Radkiem Kotarskim na zamku w Pszczynie