Barbora klientem agencji Resolution
Internetowy sklep spożywczy Barbora, działający w krajach bałtyckich, rozpoczyna współpracę z agencją Resolution (Grupa OMD).
Zadaniem Resolution jest wspieranie sprzedaży w e-sklepie oraz zbudowanie wizerunku marki, jako lidera w segmencie e-grocery.
Prowadzone działania dla kampanii sprzedażowych i wizerunkowych obejmują m.in. radio, outdoor oraz online: SEM, display, social media i performance.
Zarządzana przez Maxima Group platforma e-commerce Barbora, która w styczniu zadebiutowała na polskim rynku, zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. W ofercie sklepu jest 11 kategorii produktów, od spożywczych, po artykuły codziennego użytku. Obroty marki w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.
Za mediową obsługę platformy odpowiada agencja MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Barbora klientem agencji Resolution