Bartosz Cholawo project managerem w Lighthouse
Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Bartosz Cholawo, który objął stanowisko project managera w dziale korporacyjnym.
Bartosz Cholawo będzie wspierał kluczowych klientów działu korporacyjnego m.in. z branży energetycznej i surowcowej. Będzie także współpracował przy projektach kryzysowych i rozwijał ofertę Lighthouse w tym obszarze.
Z branżą PR związany jest od 2000 roku. Ostatnio pełnił stanowisko PR i CSR managera w PGNiG Obrót Detaliczny (do 2017 r.), po czym pracował jako freelancer.
Odpowiadał za obsługę takich firm jak TP SA, Ford i Danone. Zajmował też stanowisko PR managera w British American Tobacco Polska.
Bartosz Cholawo w przeszłości PR managerem McCann Worldgroup
Do lipca 2007 roku był rzecznikiem prasowym McCann Worldgroup i account managerem w Weber Shandwick. Prowadził szkolenia medialne i symulacje kryzysowe m.in. dla GlaxoSmithKline, Pramerica Financial czy Wrigley.
Pracował w agencji Publicis Conslutants Rowland jako senior consultant, zajmował stanowisko Executive PR Directora w agencji 180° Public Relations. Po stronie agencji odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.
Jest absolwentem socjologii UMK w Toruniu oraz studiów podyplomowych dziennikarstwa na UW.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Cholawo project managerem w Lighthouse