Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3
Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny agencji OS3, z końcem stycznia rozstaje się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Bartosz Jaroszewski z OS3 był związany od sierpnia 2013 roku, dokąd przeszedł z GoldenSubmarine. Początkowo pełnił funkcję senior art directora, a po dwóch latach pracy awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego. Był odpowiedzialny za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję.
Na razie nie wiadomo, kto przejmie obowiązki Bartosza Jaroszewskiego w agencji OS3.
Bartosz Jaroszewski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w FireFly Creation. Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3