Bas Korsten i Daniel Bonner global chief creative officerami w Wunderman Thompson
Władze agencji Wunderman Thompson (należy do WPP) powołały Basa Korstena i Daniela Bonnera na stanowiska global chief creative officer. Będą oni kierować globalną kreacją agencji.
Bas Korsten będzie pracował w Amsterdamie, a Daniel Bonner - w Londynie. Obaj będą podlegać globalnemu dyrektorowi generalnemu Melowi Edwardsowi.
Korsten i Bonner mają skupić się na promowaniu oferty Wunderman Thompson w zakresie kreacji.
Bas Korsten dotychczas był szefem kreacji w Wunderman Thompson Amsterdam oraz szefem Global Futures Council w J. Walter Thompson.
Daniel Bonner przedtem był dyrektorem ds. kreatywnych w Wunderman.
Mel Edwards, globalny dyrektor generalny, Wunderman Thompson, powiedział: - Bas i Daniel mają oko na kreatywne rozwiązania i reputację stawiającą innowacje w centrum wszystkiego, co robią. Ich zdolność do przełomowej pracy jest powodem, dla którego są idealnym przywództwem dla zespołu kreatywnego w naszej agencji.
- Kreatywność jest siłą napędową Wundermana Thompsona. Wykorzystanie naszej sieci do tworzenia i ulepszania kreatywnych rozwiązań rozwijających biznes naszych klientów jest tym, co naprawdę mnie inspiruje. Możemy robić wspaniałe rzeczy razem. Jestem więc podekscytowany tą nową rolą i nie mogę się doczekać, aby połączyć wszystkie nasze możliwości z niesamowitym talentem kreatywnym, jaki mamy w agencji - dodaje Bas Korsten. Według Daniela Bonnera kreatywność jest prawdziwą przewagą konkurencyjną dla marek i biznesu. - Jesteśmy w 100 proc. zaangażowani w opracowywanie przełomowych pomysłów dla naszych klientów, głęboko powiązanych z danymi i technologią - mówi Bonner.
Dołącz do dyskusji: Bas Korsten i Daniel Bonner global chief creative officerami w Wunderman Thompson