Eti reklamuje batony Wanted hasłem "Obudź w sobie buntownika"
Turecki producent słodyczy Eti wprowadza na polski rynek batony czekoladowe Wanted. Launch promuje kampania reklamowa pod hasłem "Obudź w sobie buntownika".
Batony Wanted to kolejny debiutujący na naszym rynku produkt od tureckiego koncernu Eti. Batony z belgijskiej czekolady zawierają całe orzechy, karmel czy wiórki kokosowe, w zależności od wariantu. Dodatkowo w sklepach dostępne będą wersje mini batonów o smaku karmelowym i kokosowym w większym opakowaniu.
W reklamie, adresowanej jak cała kampania do młodych osób, młody chłopak złości się na mamę, która sprzątnęła mu pokój. Zamienia się w goryla, który symbolizuje wolność, zabawę i życie poza regułami.
Spot, emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, uzupełnia kampania digitalowa. Reklamy pokazywane są na Facebooku, YouTube, Instagramie, w formie programmatic display i VOD, ale i niestandardowych formatach na Filmweb.pl, ASZdziennik.pl czy na Demotywatory.pl.
ETi Wanted zaprosi również konsumentów do konkursu, w którym będzie można zostać twarzą kampanii internetowej marki oraz wygrać paczki batonów.
Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje OMD Macroscope, który wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Eti.
Dołącz do dyskusji: Eti reklamuje batony Wanted hasłem "Obudź w sobie buntownika"