BBH wiodącą agencją kreatywną marki lodów Häagen-Dazs
Häagen-Dazs, kultowa marka luksusowych lodów należąca do General Mills, wyznaczyła BBH na wiodącą agencję kreatywną na świecie, wznawiając jedno z najbardziej przełomowych partnerstw kreatywnych w branży reklamowej.
Jak podaje Campainglive, ponowna współpraca Häagen-Dazs i agenci BBH jest następstwem niezwykle wpływowej i przełomowej pracy z lat 90., kiedy to Häagen-Dazs wkroczyła w zmysłowość dorosłych dzięki kampaniom, w tym “Dedicated to Pleasure and Heat”, pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki. W pierwszym roku współpracy firma Häagen-Dazs odnotowała zdumiewający roczny wzrost sprzedaży o 398 proc., stając się jedną z najczęściej omawianych i nagradzanych marek na świecie.
Wybór agencji BBH sygnalizuje ponowne zaangażowanie ze strony Häagen-Dazs na rzecz wprowadzenia zmian w kategorii lodów dzięki nowej globalnej platformie marki i wyraźnej identyfikacji wizualnej, ponownie łączącej konsumentów z czystą przyjemnością związaną z marką, z ambicją zwiększenia sprzedaży dwukrotnie w stosunku do przewidywanego tempa wzrostu kategorii.
Agencja BBH została wybrana w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Koordynowała go firma Oystercatchers.
- To nie jest nasza pierwsza przygoda z BBH. Po powołaniu agencji w 1990 r. Häagen-Dazs szybko stała się najpopularniejszą marką lodów na świecie dzięki połączeniu przełomowej pozycji marki dla dorosłych z kulturalnym i kreatywnym talentem BBH. Teraz na nowo ożywiamy tę relację, aby stworzyć odważne i wymagające podejście do tej kategorii dzięki nowej, charakterystycznej globalnej platformie marki - powiedział Manuel Garabato, dyrektor globalnej marki Häagen-Dazs.
Dołącz do dyskusji: BBH wiodącą agencją kreatywną marki lodów Häagen-Dazs