„Znajdź nowy kolor dla swojego wnętrza” w kampanii farb Beckers Designer Collection (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca Beckers Designer Collection - nową kolekcję farb Beckers (produkowanych przez Grupę Tikkurila). Akcję przygotowały firmy marketingowe Wiernik Pro i Arena Media.
- W całej kolekcji Beckers Designer Collection nawiązujemy do skandynawskiego sposobu życia i filozofii dobrego mieszkania, opartej przede wszystkim na pozytywnym samopoczuciu domowników. Dlatego też w spocie postawiliśmy na codzienność pełną radości, domowego ciepła i dobrej zabawy. Jednocześnie tłem dla każdej sceny są kolory z naszej najnowszej linii farb, które pozwalają uzyskać harmonię i stworzyć przyjazną przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu wewnętrznej równowagi - opisuje Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.
Promowana w kampanii Beckers Designer Collection to paleta 25 kolorów pozycjonowane jako bazz dla aranżacji sprzyjających wyciszeniu i wygodnemu życiu. Podzielona jest na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting oraz The Art of Simple.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), internet (m.in. social media) oraz działania PR.
Kreację kampanii zajęła się agencja Wiernik Pro, a zakupem mediów - dom mediowy Arena Media.
Dołącz do dyskusji: „Znajdź nowy kolor dla swojego wnętrza” w kampanii farb Beckers Designer Collection (wideo)