Agencja DSK zajmie się BTL-ową obsługą Banku BGŻ BNP Paribas
W wyniku wygranego przetargu agencja reklamowa DSK rozpoczyna współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. Zajmie się obsługą jego projektów BTL.
DSK będzie promować rozwiązania finansowe Banku BGŻ BNP Paribas, które wspierają lokalną gospodarkę i pomagają klientom zmieniać ich świat. Agencja będzie odpowiedzialna za kreację materiałów reklamowych kierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Strony nie podają szczegółów związanych z przetargiem, nie ujawniają też na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Tym samym agencja DSK dołącza do grona agencji obsługujących projekty reklamowe Banku BGŻ BNP Paribas. Wśród nich są agencje: odpowiedzialna za kreację Publicis Poland, za aktywności w internecie - DDB&tribal, za planowanie i zakup mediów tradycyjnych - Havas Media i odpowiedzialna za zakup mediów w internecie - Sales&More.
Pod koniec lutego Bank BGŻ BNP Paribas zaczął kampanię reklamującą kredyt gotówkowy Happy End.
Dołącz do dyskusji: Agencja DSK zajmie się BTL-ową obsługą Banku BGŻ BNP Paribas