Biedronka chce otwierać sklepy w mniejszych formatach, stawia też na franczyzę
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka chce rozwijać tę sieć poprzez wprowadzanie placówek w mniejszych formatach. Będzie je otwierać m.in. stosując franczyzę. W ciągu roku chce uruchomić ich ok. 100.
Swoje plany dotyczące rozwoju sieci placówek poprzez franczyzę Jeronimo Martins Polska ujawniło podczas Targów Franczyzy w Warszawie.
Pierwszy tzw. wystandaryzowany sklep Biedronki w mniejszym niż dotychczas formacie został otwarty w Radwanicach koło Polkowic. Podobny działa też już w Kłodawie. Sklepy te mają powierzchnię od 500 do 650 m.kw. I mają wydzieloną ladę mięsną.
Biedronki w mniejszym formacie będą otwierane głównie w oparciu o współpracę partnerską lub franczyzę. Osoba, która chce przystąpić do sieci sklepów Biedronka, musi dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka. Sklepy partnerskie mają być otwierane w całej Polsce. Sklepy franczyzowe będą zaopatrywane w towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. W ich przypadku pieczywo będzie mogło być dostarczane przez lokalne piekarnie.
W placówkach takich będą działać tradycyjne lady, z których sprzedawane będą sery, wędliny i mięsa.
Obecnie Jeronimo Martins Polska ma w naszych kraju ponad 2900 sklepów i 16 centrów dystrybucyjnych. W tym roku ich liczba ma przekroczyć 3000.
Dołącz do dyskusji: Biedronka chce otwierać sklepy w mniejszych formatach, stawia też na franczyzę