BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów
Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4.
Agencja reklamowa S4 zrealizowała kolejną kampanię dla Biura Informacji Kredytowej, dla produktu Alerty BIK.
Kampania „Alerty BIK sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami” ruszyła w ramach obowiązującej platformy komunikacyjnej „BIK się sprawdza”, której autorem jest także Agencja S4.
W najnowszej odsłonie pokazano nie tylko formułę „BIK się sprawdza”, ale także głównego bohatera spotów – Pana BIK’a. Tym razem Pan BIK zabrał głos w kwestii ważnego problemu, jakim są skutki wyłudzeń kredytów i pożyczek.
Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny oraz formaty internetowe. Za strategię komunikacji, kreację spotów, nadzór nad produkcją, sesję zdjęciową oraz projekty graficzne do kampanii w całości odpowiada zespół kreatywny agencji S4: Agnieszka Meder, Magdalena Wachowicz, Brydzia Ambroża-Urbanek, Elka Łapczyńska i Norbert Wawro.
Dołącz do dyskusji: BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów