SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mila Jankowska i Michał Czernecki reklamują loterię Blika

Ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora Blika. Do wygrania jest 70 diamentów i ponad 8 tys. czeków. W kampanii promującej loterię występują Mila Jankowska i Michał Czernecki. 

W tej edycji na zarejestrowanych uczestników czeka 70 nagród głównych, w postaci diamentów oraz 8,4 tys. czeków o wartości 200 i 400 zł. Regularne korzystanie z usług Blika – płatności za pomocą kodu, przelewów na telefon czy wpłat i wypłat w bankomacie – zwiększa szansę na wygranie czeku w wysokości 200 zł. Z kolei czek na kwotę 400 zł mogą wylosować w loterii ci użytkownicy, którzy będą płacić Blikiem zbliżeniowym. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 3 mln zł. Dodatkowo wszystkim uczestnikom przysługuje nagroda gwarantowana w postaci 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha oraz pakiet Start na 30 dni w serwisie streamingowym od Polsat Box Go.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinie i mediach społecznościowych. Główne role w spotach Blikomanii 2024 zagrali aktorzy Michał Czernecki i Mila Jankowska. Wraz z nimi widzowie przenoszą się do świata „Baśni 1001 nocy”, konkretnie do opowieści o Alibabie i jego kompanach. Bohaterowie starają dostać się do skarbca pełnego diamentów, ale niestety nie pamiętają jak brzmi hasło, które może otworzyć jego wrota. „Selerze, otwórz się” a może… „Semaforze, otwórz się”? 

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry. Od strony organizacyjnej wspiera Blika agencja Motivation Direct.

 

Dołącz do dyskusji: Mila Jankowska i Michał Czernecki reklamują loterię Blika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl