SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bliżej” Jana Pospieszalskiego miało 420 tys. widzów. TVP Info przegrało z TVN24

Program Jana Pospieszalskiego „Bliżej” od września ub.r. do lutego br. gromadził przed telewizorami średnio 416 tys. oglądających. TVP Info w czasie emisji audycji przegrało z TVN24. Pospieszalski od wtorku poprowadzi nową serię „Warto rozmawiać” w Jedynce.

W okresie od 3 września ub.r. do 25 lutego br. talk-show Jana Pospieszalskiego, nadawany w czwartki o godz. 22.30, oglądało średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek magazynu we właśnie zakończonym sezonie wyemitowano 18 lutego br. Obejrzało go 643 tys. widzów. Gośćmi tego wydania programu byli dr hab. Sławomir Cenckiewicz, ks. dr Rafał Kowalski i Paweł Lisicki. Kolejny w rankingu odcinek (nadany 19 listopada ub.r.) miał o 105 tys. widzów mniej.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-02-2016

642 981

6,37%

19-11-2015

538 394

5,11%

26-11-2015

527 159

5,01%


TVP Info w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego przegrało walkę o widza z konkurencyjną telewizją TVN24, która miała wówczas 5,31 proc. udziału. Kanał ten nadawał wówczas „Szkło kontaktowe” i magazyn „Dzień po dniu”. Gorzej od informacyjnej stacji TVP wypadł Polsat News - miał 0,68 proc. udziału. Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24

534 512

5,31%

2,26%

TVP Info - Jan Pospieszalski: Bliżej

415 954

4,13%

1,41%

Polsat News

68 577

0,68%

0,48%


Warto dodać, że dwa lata temu (w całym sezonie 2013/2014) program „Jan Pospieszalski. Bliżej” oglądało o 164 tys. widzów mniej. Wówczas (tj. w okresie  od 5 września 2013 roku do 12 czerwca 2014 roku) program śledziło 252 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 2,59 proc. i 0,75 proc.

Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,24 proc. (zobacz szczegółowe dane).

Jak już informowaliśmy, „Bliżej” znika z TVP Info, bo od 1 marca br. po kilku latach przerwy TVP1 reaktywuje audycję Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”. Emitowana ona będzie we wtorki o 21.30.

Dołącz do dyskusji: „Bliżej” Jana Pospieszalskiego miało 420 tys. widzów. TVP Info przegrało z TVN24

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
San Martin
Nie warto rozmawiać. Szkoda słów...
0 0
odpowiedź
User
Seba
Nie ufam sondażom. Lubię oglądać program pana Pospieszalskiego.
0 0
odpowiedź
User
San Martin
Wybaczcie mi, jestem PIS-ofobem. Czytam Gazetę Wyborczą i oglądam TVN.
0 0
odpowiedź