Bojan Stoevski na czele sprzedaży Imperial Tobacco Polska
Bojan Stoevski objął stanowisko dyrektora sprzedaży rynku polskiego w Imperial Tobacco Polska, firmie produkującej wyroby tytoniowe.
Bojan Stoevski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w Imperial Brands. Przez ostatnie trzy lata pełnił rolę szefa rynku czeskiego, gdzie wprowadził do sprzedaży oraz rozwijał wśród konsumentów tzw. produkty nowej generacji (NGP czyli Next Generation Products): e-papierosy marki blu oraz podgrzewacze tytoniu marki PULZE.
Podczas dziesięcioletniej pracy w Grupie Imperial Brands rozwijał swoją karierę zawodową począwszy od roli menedżera s.. HoReCa i Aktywacji w Macedonii, poprzez różne role sprzedażowe oraz marketingowe. Ponadto, Bojan Stoevski doskonale zna region Europy Środkowo-Wschodniej, gdyż w przeszłości wspierał i pracował dla kilku krajów takich jak: Czechy, Polska, Słowacja czy Węgry.
- Polska branża tytoniowa jest jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki, a Imperial Tobacco jest kluczowym producentem w kraju. To strategiczny rynek dla naszego koncernu – inwestujemy nie tylko w nowoczesne fabryki oraz globalne centra usług w Polsce, ale także w innowacyjny produkt – podgrzewacz tytoniu PULZE, który spełni oczekiwania polskich konsumentów. Cieszę się, że dołączam do polskiego zespołu właśnie w tak ważnym momencie dla pracowników oraz firmy. To nowy rozdział biznesowy i strategiczny dla spółki oraz naszych partnerów, ale co równie istotne – poszerzenie dla konsumentów portfolio o produkty o mniejszej szkodliwości – powiedział Bojan Stoevski, dyrektor sprzedaży rynku Polska Imperial Tobacco Polska.
Bojan Stoevski ukończył Uniwersytet św. Cyryla i Metodego w Skopje, w Macedonii Północnej, w obszarze zarządzania w e-biznesie.
Dołącz do dyskusji: Bojan Stoevski na czele sprzedaży Imperial Tobacco Polska