Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House
Agencja Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy debiut piwa Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.
Prowadzona przez agencję Great Open House kampania samplingowa jest prowadzona w miastach na terenie 3 województw, gdzie dostępne będzie Brackie Pils (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.
Brackie Pils to polsko-czeskie piwo o zawartości 5,2 proc. alkoholu, warzone na podstawie opracowanej przez polskiego i czeskiego piwowara receptury na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech, będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.
Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Głównym celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego piwa oraz zwrócenie uwagi na jego najważniejsze wyróżniki, a więc przede wszystkim na fakt, że jest to unikalne polsko-czeskie piwo, z recepturą na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego; łączące głęboki, esencjonalny smak piw polskich z aromatycznością pilzneńskich piw czeskich.
Akcja samplingowa potrwa pięć tygodni.
Dołącz do dyskusji: Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House