SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Branża reklamowa typuje zwycięzców Cannes Lions 2016, faworytem akcja Burger Kinga z McDonald’s (wideo)

Kampania Burger Kinga proponująca stworzenie McWhoopera na Światowy Dzień Pokoju ma wszystko: prostotę, real time marketing i szczytny cel. Dlatego dyrektorzy kreatywni z polskich agencji reklamowych najczęściej wskazują ją jako faworyta do głównych nagród w tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Właśnie rozpoczęła się tegoroczna edycja festiwalu reklamowego Cannes Lions 2016 - jednego z największych i najważniejszych konkursów branży reklamowej na świecie. Poniżej przedstawiamy faworytów do głównych nagród w tym festiwalu, których na prośbę Wirtualnemedia.pl wskazali szefowie kreacji polskich agencji reklamowych.

Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba i Tomasz Misiukiewicz, zespół creative group head' ów VML Poland

Burger King & Peace One Day „McWhopper”

Za sprytne rzucenie rękawicy, którego nie da się podjąć.

 


Shiseido „High School Girl”

Za craft, na którym wszystkim zawsze brakuje hajsu, od eyelinera po obrazek w książce.


 


Volvo FMX: „Look who’s driving”
Agencja: Forsman Bodenfors

Dzieci niszczą wszystko – poza ogromnymi ciężarówkami. Mamy nadzieję.

 


Hennesy V.S.: „The Piccards”

Za craft, za craft, za craft i za ojczyznę.

 


Andes Beer: „Fairest Night of All”
Agencja: Del Campo Saatchi&Saatchi Buenos Aires

Bo się uśmialiśmy i bardzo dobrze im życzymy.

 


Małgorzata Drozdowska, dyrektor kreatywny w FCB Warsaw

Estudiantes de Caracas - „Littlekicks”
Agencja: RG2 Caracas

Jeden z tych pomysłów, przy których żałuje się, że nie są twoje. Będzie mnie pewnie jeszcze prześladował przez kolejnych parę lat.

 


NFL: „Super Bowl Babies Choir”

Genialny insight. Świetna egzekucja.

 


„The Swedish number: +46 771 793 336”

Telefon do kraju? Ten prosty zabieg, choć jego wykonanie było zapewne straszliwie skomplikowane, pokrywa wszelkie potrzeby kampanii promującej turystykę.

 


Piotr Osiński, associate creative director w Saatchi & Saatchi Poland / Interactive Solutions

Deutsche Telekom: „Sea Hero Quest”
Agencja: Saatchi&Saatchi

Na szansę sukcesu tej kampanii w Cannes ma wpływ nie tylko znakomity pomysł, jakim jest wykorzystanie gry, a przede wszystkim ludzi, którzy w nią grają jako grupy badawczej dostarczającej danych do badań nad demencją, ale też skala przedsięwzięcia. Wg. producentów dane zebrane od momentu inauguracji projektu dostarczyły naukowcom wyników, będących odpowiednikiem ponad 3,600 lat badań.  Ponad milion ściągnięć oznacza, że wśród jurorów z pewnością ktoś gra!

 

Dołącz do dyskusji: Branża reklamowa typuje zwycięzców Cannes Lions 2016, faworytem akcja Burger Kinga z McDonald’s (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cap
A jaka będzie propozycja na Światowy Dzień Uchodźcy?
0 0
odpowiedź
User
podest_chamaro
A jaka będzie propozycja na Światowy Dzień Uchodźcy?

befsztyk z kozy
0 0
odpowiedź
User
j
Może niech coś zrobią dla ludzkości i pozamykają te fastfoody raz na zawsze. Psa bym tam nie nakarmił.
0 0
odpowiedź