Bricoman rusza z nową kampanią "Znamy się" (wideo)
Sieć sklepów z materiałami budowlanymi Bricoman Polska, należąca do międzynarodowej grupy ADEO wystartowała z nową kampanią marketingową pod hasłem „Znamy się”, która przedstawia format sieci, zachęcając obecnych oraz potencjalnych klientów do skorzystania z oferty dostępnych w sieci produktów i usług. Za jej realizację odpowiadają agencje Babaloo i Wavemaker.
Najnowsze spoty telewizyjne pokazują to, co ma wyróżniać Bricomana - profesjonalną ofertę i dedykowane usługi dla fachowców z branży budowlano-remontowej obsługiwanych przez kompetentnych. Kampania będzie podkreślała również kompetencje Bricomana w ułatwianiu zakupów za pomocą różnych kanałów dostępu i w sposób dostosowany do oczekiwań klienta.
Kampania marketingowa 360° obejmuje zarówno media offline, jak i digital.
- Wiemy, że fachowcy znają się na swojej pracy, a my znamy ich potrzeby – na tym przekazie opiera się kampania Bricomana. Bricoman działa w Polsce od 2007 roku i zajmuje stałe miejsce na mapie branży remontowo-budowlanej. W najbliższym czasie planujemy wzmacniać nasze kompetencje i rozwijać sieć Bricoman zarówno w obszarze e-commerce, jak i tradycyjnych kanałach, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich partnerem pierwszego wyboru - mówi Robert Stupak, dyrektor marketingu i e-commerce w Bricoman Polska.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Babaloo, spoty wyreżyserował Maciej Schwabe, muzykę skomponował Paweł Lucewicz, a za produkcję odpowiada FeelMovie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Bricoman rusza z nową kampanią "Znamy się" (wideo)
i tysiące klientów każdego pamiętają ha, ha