Browarnicza ciekawość reklamuje piwo Książęce (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska), której głównym bohaterem jest Książę. Akcję przygotowały i prowadzą firmy S4, Lubię to, MEC i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
W nowych reklamach Książę, grany przez innego aktora niż dotychczas, oprowadza widzów po browarze i zadaje liczne pytania związane z charakterystycznymi cechami piw Książęce. Ma to rozbudzić ciekawość i zainspirować do piwnych poszukiwań.
Jeden spot promuje trzy podstawowe warianty Książęcego, a drugi - limitowany wariant Jasne Ryżowe. - Książęce to kolekcja piw, z których każde ma swoją osobną historię, rytuały, wyjątkową recepturę – zależy nam na tym, aby konsumenci dostrzegali te niuanse. Warianty limitowane są dostępne przez krótki okres dlatego potrzebują więcej uwagi, aby konsument mógł w łatwy i szybki sposób poznać wyróżniające je cechy - tłumaczy Ewa Romaniuk, brand manager marki Książęce.
Akcja od 15 maja jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (aktywności na Facebooku, spoty w serwisach VoD, bannery na innych stronach). Potrwa do końca sierpnia.
Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja S4, działania w internecie prowadzi agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Browarnicza ciekawość reklamuje piwo Książęce (wideo)