Bud Light stworzy na trzy dni miasto Whatever, USA
Producent piwa Bud Light rozpoczął nową kampanię, w ramach której na trzy dni założone zostanie miasteczko o nazwie Whatever, USA.
W związku ze startem kampanii przygotowano spot reklamowy, na którym burmistrz miasta Whatever, USA składa zamówienia w związku z organizowaną, trzydniową imprezą. Wydarzenie ma odbyć się w sierpniu bieżącego roku. Organizatorzy nie ujawniają jednak, gdzie konkretnie powstanie fikcyjne miasteczko. Spekuluje się, że mogłaby to być lokalizacja w stanie Colorado. Ujawniono jedynie, że trwają rozmowy z miastami, które byłyby skłonne wziąć udział w promocji.
Na potrzeby akcji uruchomiona została strona internetowa pod adresem UpForWhatever.com, gdzie znajdują się szczegóły dotyczące przedsięwzięcia, a także formularz rejestracyjny umożliwiający uzyskanie biletów wstępu do miasta Whatever, USA.
Kampanię realizuje agencja BBDO, która już wcześniej opracowała dla marki Bud Light spor reklamowy wyemitowany podczas tegorocznych finałów Super Bowl (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Bud Light stworzy na trzy dni miasto Whatever, USA