Budżet medialny Unilever w Chinach dla PHD
Dom mediowy PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów na rynku chińskim dla koncernu Unilver.
Należąca do holdingu Omnicom Media Group agencja pokonała w walce o warty około 450 milionów dolarów budżet domy mediowe Mindshare, Mediabrands i Carat.
W lipcu Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów, a Chiny są pierwszym rynkiem, dla którego zapadło rozstrzygnięcie. W przypadku pozostałych (m.in. Ameryka Północna, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Rosja, Indie) decyzje spodziewane są w przyszłym roku.
Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Unilever w Chinach dla PHD