„Budzimy emocje z zimowego snu” w promocji Canal+
Pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu” trwa kampania promocyjna wiosennej ramówki Canal+. Akcja – której główny element stanowi specjalna gazetka – jest prowadzona w Warszawie.
W ramach kampanii promującej wiosenną ramówkę Canal+ 21 i 22 marca w najważniejszych punktach Warszawy rozdawana jest bezpłatna gazetka „Canal+News” prezentująca wybrane elementy oferty tej stacji. I tak w rubrykach z kraju i ze świata można przeczytać zapowiedzi najciekawszych polskich i zagranicznych premier filmowych w tym kanale, w rubrykach kryminalnej i społecznej – omówienia premier filmów detektywistycznych, sensacyjnych i obyczajowych, a ponadto m.in. wywiad z Pelelope Cruz oraz rozmowy o festiwalach filmowych w Cannes i Gdyni.
Oprócz dystrybucji gazetki i działań happeningowych akcja obejmuje emisję reklam Canal+ w warszawskim metrze – zarówno w wagonach (City Info), jak i na peronach (Infoscreen). Kampanię – skierowaną do mieszkańców stolicy oraz do dziennikarzy warszawskich i regionalnych redakcji zainteresowanych tematyką telewizyjną – przygotowała agencja Pi-aR+, która opracowała także we współpracy z grafikami stacji gazetkę „Canal+News”. Realizacją działań happeningowych zajmuje się agencja Endorfina Events, spoty emitowane w metrze przygotował zespół autopromocji Canal+, a mediaplan opracował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: „Budzimy emocje z zimowego snu” w promocji Canal+