"Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa
Browar Tenczynek wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo BUH, które wspiera kampanią pod hasłem "Alkohol wyparował, konopia została!". Działania reklamowe przygotowały agencje Value Media i SalesTube należące do Group One.
Bezalkoholowe piwo BUH zawiera dodatek suszu konopnego.
Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page.
W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.
Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.
Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.
Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Dołącz do dyskusji: "Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa