SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burger King "cenzuruje się" na czas epidemii

W Belgii lokale Burger Kinga po okresie "lockdownu" spowodowanego epidemią Covid-19 mają zostać otwarte 23 kwietnia. Marka przygotowała na tę okazję specjalną kampanię.

Obostrzenia wynikające z epidemii koronawirusa dotknęły branże gastronomiczną w pierwszej kolejności. Konieczność izolacji społeczeństwa spowodowała, że wiele państw nakazało zamknięcie restauracji, barów i kawiarni. Powoli jednak niektóre rządy łagodzą restrykcje - przykładem jest Belgia, gdzie od środy część lokali gastronomicznych będzie ponownie otwartych.

Burger King już przygotowuje fanów na ten dzień, w swoim stylu. W internecie i mediach społecznościowcych Burger King opublikował "ocenzurowaną" serię zdjęć swoich burgerów. Nałożone na kanapki napisy zachęcają do wytrwałości w czasie izolacji domowej, w znanym fanom marki stylu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Réouverture du drive très prochainement.

Post udostępniony przez Burger King BE & LUX (@burgerkingbe)

Kreacje przygotowała agencja Buzzman.

Dołącz do dyskusji: Burger King "cenzuruje się" na czas epidemii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl