Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)
W kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (produkowanej przez VRG, poprzednio Vistula Group) występują aktorzy Jan Frycz i Kamil Nożyński. Akcja jest realizowana pod hasłem „Na styku krawiectwa i filmu”.
W reklamach Jan Frycz i Kamil Nożyński prezentują ubrania z jesienno-zimowej kolekcji odzieży Bytom: garnitury, kamizelki, golfy, płaszcze i kapelusze.
- W stylizacjach przygotowanych dla bohaterów występują doskonale skrojone garnitury z szerokimi klapami z charakterystycznym stebnowaniem uszyte z wysokiej jakości szlachetnych tkanin fakturowych, flanelowych, w kratę bądź melanż w odcieniach granatów, kameli i brązów - czytamy w opisie kolekcji. - Bytom jesień - zima 2019 to kwintesencja ponadczasowej elegancji, kolekcja, w której tradycja spotyka się z wizją nowoczesnego krawiectwa, w której sztuka krawiectwa spotka się ze sztuką filmu i sztuką życia - dodano.
Kamil Nożyński dużą popularność zyskał dzięki głównej roli w emitowanym jesienią ub.r. serialu HBO „Ślepnąć od świateł”. Jan Frycz był natomiast chwalony za drugoplanową rolę Daria w tej produkcji.
Wiosną br. w reklamach kolekcji Bytomia wystąpili muzyk Tomek Lipiński i aktor Dawid Ogrodnik, kampanię realizowano pod hasłem: „Na styku muzyki i aktorstwa”.
Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. prasę i internet. Dział prasowy firmy VRG na razie nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów akcji.
Sesję zdjęciową z Nożyńskim i Fryczem zrealizowano w warszawskim SPATIF-ie. Zdjęcia wykonali Adrian Lach i Tomek Tyndyk
Dołącz do dyskusji: Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)
Szkoda tylko, że poza serią tęsknych spojrzeń nie ma tam żadnego pomysłu jak w kreatywny sposób wykorzystać potencjał drzemiący w aktorach, poszukać odwołań do serialu, etc.
Jeżeli to reklama wyprodukowana przez dział marketingu, to podkreśla tylko (niedocenianą) rolę agencji reklamowych w procesie powstawania reklam.
Sesja foto natomiast - mega szacun.