SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions: Ogilvy z drugim Lwem, McCann z czwartą nominacją

Agencja reklamowa Ogilvy Polska otrzymała drugiego Brązowego Lwa za kampanię "Green Instructions" dla LEGO Polska, a McCann Poland - czwartą nominację podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021.

Kampania Ogilvy Polska "Green Instructions" dla LEGO Polska otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation Culture&Context.

To druga statuetka dla agencji Ogilvy za ten projekt - pierwszy brąz otrzymała w kategorii Creative Strategy. Znalazła się też na dwóch innych shortlistach.

McCann: trzy kampanie, cztery nominacje

Kolejną, czwartą nominację do nagród otrzymała agencja McCann Poland. Na shortlistę kategorii Creative eCommerce /Culture&Context trafił projekt "Safe Waze 2 Shop" zrealizowany dla Mastercard Europe.

Agencja McCannPoland zgłosiła do konkursu trzy różne kampanie i wszystkie one trafiły na shortlisty.

- Bardzo rzadko się zdarza, aby trzy różne kampanie zgłoszone równolegle przez jedną agencję zdobyły uznanie jurorów na tak wymagającym jakościowo festiwalu jakim jest Cannes Lions. Jesteśmy z tego faktu bardzo dumni, jest on wielce motywujący dla wszystkich naszych zespołów kreatywnych. To także najlepszy dowód na konsekwentną i wysoką jakość naszych kreacji oraz umiejętność realizacji wymagających projektów, które pracują na rzecz naszych klientów - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Sosinski, executive creative director, McCann Poland.

Wojciech Borowski, Group CEO w McCann Poland dodaje: - Wielkie podziękowania należą się naszym zespołom oraz klientom, bez których te wyróżnienia nie byłyby możliwe. Ich otwartość na odważne i niestandardowe pomysły są kluczowe i chcę podkreślić, że to nasz wspólny sukces. Dlatego szczególnie gratuluję Mastercard, którego niesamowity zespół był zaangażowany we wszystkie trzy kampanie, oraz Storytel i gazeta.pl z którymi tworzyliśmy Chłopów 2050. Wierzę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów, które będą docenianie w Polsce i na świecie.

Tegoroczna edycja Cannes Lions zakończy się dzisiaj.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Ogilvy z drugim Lwem, McCann z czwartą nominacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl