SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour kampanią reklamuje loterię urodzinową

Sieć sklepów Carrefour rusza z urodzinową loterią, w której rozda nagrody o łącznej wartości 2,8 mln zł. Wspiera ją kampanią autorstwa agencji Saatchi&Saatchi. 

W tym roku Carrefour Polska obchodzi 27. urodziny. Z tej okazji organizuje Wielką Loterię SzczęścioMAT z pulą nagród 2,8 miliona złotych! Akcja startuje 30 września i potrwa do 19 października. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł w dowolnym sklepie Carrefour w Polsce. Wśród nagród są m.in. ekspresy do kawy, urządzenia Thermomix, odkurzacze Dyson, a także beztłuszczowe frytkownice. Nagrodami głównymi są karty podarunkowe Carrefour na roczne zakupy. 

- Wielka Loteria SzczęścioMAT jest kampanią promocyjną, aktywną we wszystkich kanałach sprzedaży. Naszym priorytetem było zaprojektowanie akcji, która umożliwia zdobycie nagród każdego dnia i jest otwarta dla wszystkich naszych klientów oraz pracowników sieci. Pragnęliśmy także wyrazić wdzięczność dla użytkowników naszej aplikacji mobilnej i posiadaczy karty PAYBACK, którzy regularnie odwiedzają nasze sklepy, poprzez danie im podwójnej szansy na wygraną w loterii – mówi Marta Baran, dyrektorka działu zarządzania relacjami z klientem w Carrefour Polska.

Promocja Carrefour SuperDeal

Obok loterii, Carrefour wprowadza również promocję Carrefour SuperDeal, która będzie trwać od 30 września do 26 października. W ramach akcji, klienci mogą spodziewać się znaczących obniżek cen na najpopularniejsze produkty oraz ulubione mechanizmy promocyjne.

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię i kreację komunikacji wielokanałowej kampanii promującej 27. urodzin Carrefoura. Działania obejmują formaty TV, OOH, digital, social media, katalog oraz POS. Prodigious przygotował post produkcję wideo, a planowanie i strategia social mediowa była po stronie Performics. Agencje te należą do Publicis Groupe.

W przygotowanie działań zaangażowane były również Tank Production odpowiadający za produkcję TV, a także Arena Media, Pure Play oraz Performics za planowanie mediów.

Dołącz do dyskusji: Carrefour kampanią reklamuje loterię urodzinową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl