Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa promująca olej Castrol Edge. Akcję przygotowały agencja Doggett Jones i dom mediowy Mindshare Polska.
Reklamy oleju Castrol Edge pokazują rekomendacje do jego używania wyrażane przez czołowych producentów samochodów: Audi, BMW i Volkswagena.
- Celem akcji jest też edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol Edge - opisuje Anna Wilczewska, dyrektor marketingu Castrola w Polsce.
Kampania, zaplanowana na miesiąc, obejmuje nośniki outdoorowe w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Reklamy przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”