Celina Prinz kieruje działem obsługi klienta w ASAP&ASAP Communication
Do zespołu agencji ASAP&ASAP Communication od początku grudnia dołączyła Celina Prinz i objęła nowo utworzone stanowisko client service directora. Poprzednio związana była m.in. z Dentsu Aegis Network, gdzie była managerem ds. CSR.
Prinz pokieruje pracami dziesięcioosobowego zespołu obsługi klienta, będzie raportowała bezpośrednio do zarządu. W tym dziale awans otrzymały od grudnia dwie osoby - Katarzyna Kusznerczuk objęła stanowisko account managera, a Marcin Kryński - group account managera.
Ostatnio Prinz była team leaderem w Hypermedia i zajmowała się globalnymi projektami m.in. dla marki P&G. Pełniła również funkcję CSR managera w Dentsu Aegis Network.
- Miałem przyjemność bezpośrednio pracować z Celiną w latach 2011-2013 i jestem bardzo szczęśliwy, że nasze drogi zawodowe się ponownie połączyły - komentuje Jacek Redźko, chief creative director i partner w ASAP&ASAP.
Dołącz do dyskusji: Celina Prinz kieruje działem obsługi klienta w ASAP&ASAP Communication