„Cenię sobie sportowe emocje" - Ceneo ze sportową kampanią reklamową
Porównywarka cen Ceneo ruszyła z kampanią „Cenię sobie sportowe emocje”, która nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Najnowszy spot ma formę teledysku, w którym młodzi bohaterowie uprawiają sport, kibicują ulubionym zawodnikom i jednocześnie, w prosty sposób, dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem Ceneo.pl. Kampania potrwa do połowy lipca.
Nowa kampania jest kontynuacją koncepcji kreatywnej „Cenię sobie…” - nawiązuje do dwóch poprzednich reklam Ceneo.
W tej odsłonie oprócz stałych elementów kreacji został wprowadzony wątek piłki nożnej ze względu na czekające na kibiców emocje sportowe w okresie kampanii. Kampania wykorzystuje spoty trzydziesto- i sześciosekundowe, które będą emitowane w Internecie (m.in. Facebook, YouTube, CDA, sport.tvp.pl oraz serwisy VOD)
Za kreację kampanii odpowiada agencja Upside, spot wyreżyserował Krzysztof Wiśniewski, a postprodukcję zrealizowała firma Chimney.
Dołącz do dyskusji: „Cenię sobie sportowe emocje" - Ceneo ze sportową kampanią reklamową