Chylińska i Wojewódzki z dziećmi reklamują Internet Elastyczny w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, Kuby Wojewódzkiego i grupki dzieci promowana jest usługa Internet Elastyczny. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Plej, Artegence, Isobar Polska i MediaCom Warszawa.
W spocie Chylińska i Wojewódzki rozmawiają z grupką dzieci o znaczeniu słów „elastyczny” i „dopasowany”. Kampania podkreśla, że w ramach usługi Internet Elastyczny płaci się 10 zł za każde 10 GB rozpoczętego transferu internetowego.
Od trzech tygodni trwa utrzymana w podobnej konwencji kampania Play reklamująca internet 4G LTE Ultra.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiadają agencja Artegence i Isobar Polska, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Plej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Chylińska i Wojewódzki z dziećmi reklamują Internet Elastyczny w Play (wideo)