„Ciśnienie pod kontrolą” w edukacyjnej kampanii Michelin Polska
Firma Michelin zaczęła w Polsce kolejną odsłonę akcji „Ciśnienie pod kontrolą” przypominającą o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Działania reklamowe, obejmujące głównie internet, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann & MRM, Weber Shandwick i Reprise Media.
W tym roku akcja „Ciśnienie pod kontrolą” odbywa się pod hasłem „Zostawiaj dobre ślady!”. Celem jest zwrócenie uwagi na problem nierównomiernego zużycia bieżnika w przypadku jazdy na oponach z nieprawidłowym ciśnieniem.
W ramach kampanii uruchomiono stronę cisnieniepodkontrola.michelin.pl, na której znajdują się porady dotyczące tej tematyki oraz prowadzone są konkursy. W serwisie przy udziale internautów tworzona jest mapa kompresorów, gdzie każdy zainteresowany może wskazać lokalizację sprawnego urządzenia, z którego ostatnio korzystał.
Nawiązano również współpracę z influencerami instagramowymi przy wykorzystaniu platformy indaHash. W kolejnych etapach do współpracy zaproszeni zostaną popularni blogerzy motoryzacyjni i podróżniczy
Akcja obejmuje reklamy w Google Display Network, na Facebooku i Instagramie. Są one targetowane do kierowców w wieku 20-55 lat.
Kampania potrwa do końca września. Za jej koncepcję, stronę cisnieniepodkontrola.michelin.pl, reklamy internetowe i działania na Instagramie odpowiada agencja McCann & MRM, za koordynację wszystkich działań, public relations i współpracę z blogerami - agencja Weber Shandwick, a za realizację kampanii reklamowej - dom mediowy Reprise Media.
Dołącz do dyskusji: „Ciśnienie pod kontrolą” w edukacyjnej kampanii Michelin Polska