Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź
Wystartowała kampania promująca wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.
„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Swoją siedzibę ma w dawnej Elektrowni Łódzkiej. Wystawa o polskim kinie „Kino Polonia” zostanie otwarta 14 października 2023 roku w Narodowym Centrum Kultury Filmowej w Łodzi (NCKF).
W październiku EC1 otworzy nie tylko „Kino Polonia” a także „Materię kina”, która będzie opowiadać o filmie przez proces jego powstawania – od inspiracji i scenariusza, przez wybór ekipy filmowej i obsadę aktorską, po premierę i udział w festiwalach.
Promocją wystaw zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital (właścicielem agencji jest Cityboard Media Sp. z o.o.), który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.
Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena.
Kampania będzie realizowana do końca 2023 roku. Po stronie agencji za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mateusz Bojanowski.
Dołącz do dyskusji: Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź