Cityboard Media wygrała przetarg kancelarii premiera
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników outdoorowych do kampanii przez nią zlecanych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma kontynuuje dotychczasową współpracę z kancelarią premiera.
Przetarg KPRM dotyczył zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.
Do przetargu zgłosiły się dwie firmy: Stroer Media i Cityboard Media. Obie złożyły oferty z tą samą ceną 984 tys. zł.
Kancelaria premiera do współpracy wybrała teraz Cityboard Media. A to oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy - KPRM na początku roku wybrała tę właśnie firmę jako dostawcę nośników reklamy zewnętrznej do jej kampanii. Budżet w tym postępowaniu wynosił - podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.
Cityboard Media dotychczas zajmował się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.
Teraz umowa o współpracy ma obowiązywać do końca br.