SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cityboard Media wygrała przetarg kancelarii premiera

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników outdoorowych do kampanii przez nią zlecanych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym firma kontynuuje dotychczasową współpracę z kancelarią premiera.

Mateusz Morawiecki w fabryce Mlekovity, fot. KPRM Mateusz Morawiecki w fabryce Mlekovity, fot. KPRM

Przetarg KPRM dotyczył zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.

Do przetargu zgłosiły się dwie firmy: Stroer Media i Cityboard Media. Obie złożyły oferty z tą samą ceną 984 tys. zł.

Kancelaria premiera do współpracy wybrała teraz Cityboard Media. A to oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy - KPRM na początku roku wybrała tę właśnie firmę jako dostawcę nośników reklamy zewnętrznej do jej kampanii. Budżet w tym postępowaniu wynosił - podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.

Cityboard Media dotychczas zajmował się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.

Teraz umowa o współpracy ma obowiązywać do końca br.